onsdag 30. oktober 2013

Marius og jeg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger på mitt forrige 'gjennoppstå fra bloggedøden'innlegg. Jeg synes det er fantastisk at Ullent Eventyr faktisk ligger i noens bloggroll og dere kikker innom!   Jeg kan ikke skryte av gode bilder eller noe nytt og inspirerende i dette blogginnlegget mitt. Jeg forsøks-blogger nemlig fra mobilen mens jeg slanger meg på sofaen og ser på alt jeg egentlig burde gjort...                
Men nå tenkte jeg vise frem noe av det jeg har puslet med siden i fjor .. Ja for jeg har faktisk strikket i bloggefraværet. Det har hos mange av oss strikkere vært hyppige forekomster av Marius.
Jeg har Mariusgenser, Mariusokker, Mariustrekk til presskanna. Marius-håndklær og Marius sengetøy (men det har jeg ikke strikket! Mannen min og mine tre jenter har Mariusgenser( de to eldste har faktisk to hver!)  Sunniva har nettopp fått Mariusskjørt, og selv kunne jeg tenkt meg Enda en Mariusgenser... Men jeg tror grensen er nådd. Kanskje...            Kristina i sin lyseblå Marius

13 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det blir litt Marius i løpet av et år. Nydelige gensere du har strikket, fine de i grått og hvitt :)

Anonym sa...

Så fine! Har lyst å strikke en Marius til meg selv og vil gjerne høre hvilke(t) garn du har brukt? Hvordan har de har holdt seg etter bruk? Vurderer å strikke i Smart fra Sandnes Garn, har du prøvd det?

Hanne sa...

Koselig å se at du blogger igjen. Jeg er også hardt angrepet av mariusdilla. Kjempe mange fine marius gensre du har strkket :)

jeamomentsinlife sa...

Så koselig å se deg blogge igjen!Og så mange fine mariuser!Håper på å se flere innlegg fra deg fremover :)

Ønsker deg en fin helg :)

Knitgirl sa...

Jeg har brukt Sandnes alpakka til alle genserne som er rundstrikka. Veldig fornøyd med garnet, det er pent og glatt og holder seg fint i bruk og vask. Eneste minuset er at alpakka er litt mindre spenstig og glattere enn ull. Alpakka er lagd av hår og blir dermed annerledes enn ull.

Knitgirl sa...

Jeg var innom bloggen din og så på de nydelige Mariusene du har strikket. Du et veldig flink med farger!

Knitgirl sa...

Takk for hyggelige kommentarer! Jeg skal forsøke å blogge litt fremover

Fuglemamma sa...

Veldig mange fine Mariuser. Kristina i sin lyseblå var helt nydelig!

Kristina Kvammen sa...

Mamma jeg synes du må blogge så ofte som du vil, men helst litt ofte. Glad i deg.

Ineke Original sa...

Fantastic! I'm so happy! I did find YOU again!
greetings from Holland,
with love,
Ineke

Villblomsten sa...

Flotte Marius :-)

Twelve sa...

Оборудование для типографий и оргтехника для офиса

Цифровой копир, МФУ, Цветной принтер сканер, Цветное лазерное МФУ, Чёрно белое МФУ, Струйные широкоформатные МФУ

Биговальная машина Cyklos, Ручной биговщик CYKLOS, Биговальные машины биговщики

Каталог товаров оргтехники для офиса и типографии - МФУ, Плоттер, Резаки, Степлеры, Послепечатное оборудование.

12 sa...

Шаблоны на Opencart и OcStore. Каталог шаблонов OpenCart. Шаблон для OpenCart (ОпенКарт) и ocStore. Шаблоны - Opencart-Help

Модули на Opencart и OcStore. Каталог модулей OpenCart. Модули для OpenCart (ОпенКарт) и ocStore.

Создание интернет магазина под ключ. Разработка интернет магазина. Seo оптимизация.

Opencart-Модули, шаблоны, Разработка интернет магазина

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...